wtorek, 26 stycznia 2016

Oni naprawdę wrócili!

Jeszcze rok temu nie uwierzyłbym, że to możliwe. Ale później pojawiły się pierwsze doniesienia o powrocie, później następne, a dzisiaj najnowszy sezon Z archiwum X stał się faktem. 

Nie wątpię, że wszyscy fani Foxa Muldera (David Duchovny) i Dany Scully (Gillian Anderson) siedli o 21.00 przed telewizorami aby na kanale FOX oglądać pierwszy odcinek nowej serii The X-Files.
Ilu z nich żałowało, że nie oglądało walczących z Białorusią piłkarzy ręcznych, albo ostatni odcinek programu publicystycznego Tomasza Lisa w TVP 2 (dla jednych "wreszcie", dla innych "niestety")? 


Ciekawe czy mieliście tak jak ja, że zastanawialiście się czy w Duchovnym będziecie widzieć Foxa Muldera czy też bohatera seriali Californication.

Miałem wiele obaw, czy X-Files odnajdzie się w nowej rzeczywistości, gdzie świetne serialne można oglądać niemal codziennie czy też będzie dla swoich twórców jedynie maszynką do zrobienia pieniędzy.

Ja sam miałem wiele obaw, na początku nawet nudziłem się, ale w pewnym momencie poczułem - TO JEST TO! Teoria spiskowa Muldera jest moją teorią. My miłośnicy Z Archiwum X tworzymy swojego rodzaju ZAKON. O określonej porze siadamy przed telewizorem by rozkoszować się tym co twórcy serialu dla nas przygotowali. Nie przeszkadzają nam pewne niedoskonałości, naiwności,  bo w X-Files albo wierzysz albo nie. Nie ma wierzącego niepraktykującego. Musisz być praktykującym! Musisz po obejrzeniu pierwszy raz pierwszego odcinka chcieć obejrzeć pierwszy odcinek jeszcze raz. ZARAZ! OD RAZU! (Tak miałem, ale Żona włączyła Przyjaciół 8-)).

Patrzysz na Duchovnego i widzisz Hanka z Californiction? Zamknij oczy i otwórz jeszcze raz - spojrzysz na ekran - widzisz Muldera? Nie? To próbuj do skutku. A jak Ci się nie uda - to znaczy, że nie ma sensu byś wrócił do Archiwum X!

Jeżeli myślicie, że napiszę coś o fabule to grubo się mylicie. Nie ma żadnego znaczenia! Dana i Mulder wrócili! To jest najważniejsze. Pytacie o Skinera (Mitch Pileggi)? Jest! Palacza (William B. Davis)? Jest! No i jest nowy bohater. Fanatyk teorii spiskowej Tad O'Malley (Joel McHale)!

Twórcą serialu znowu jest Chris Carter.

Czy są inni bohaterowie poprzednich serii? To już musicie sprawdzić sami! Dziś o 22.00 na kanale FOX drugi odcinek!


Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga