niedziela, 28 września 2008

Upadek Czachopisma

Niestety po wydaniu pięciu numerów upadło Czachopismo, jedyne na polskim rynku czasopismo poświęcone grozie. Decyzję podjął wydawca prawdopodobnie z powodu kiepskiej sprzedaży.
Na zdjęciu okładka ostatniego numeru.

O tym, że Czachopismo miało kiepską dystrybucję pisałem już kiedyś. Pismo trudno było znaleźć i kupić. Sam obszedłem kilkanaście kiosków. Tak w lutym tłumaczył mi redaktor naczelny Wojciech Pawlik: "Nakład nie jest mniejszy od innych gazet. Problem w tym, że prowadzi nas jak na razie jedynie Ruch. Jak uda nam się dogadać z Kolporterem i innymi mniejszymi dystrybutorami to będziemy wszędzie łatwiej dostępni". (Cały wywiad tutaj)
Szkoda, że Czachopismo upada bo było to naprawdę dobre pismo. Pisałem o tym przy każdym wychodzącym numerze więc teraz nie będę powtarzał się. Ciekawy jestem co zamierza wydawca zrobić z prenumeratorami. Sam zapłaciłem za 10 numerów z góry, a dostałem zaledwie dwa czy trzy.  
 
A twórcy Czachy już zapowiadają nowy projekt: Grabaża. Jest to nowy projekt tych samych ludzi, ale przygotowywany jedynie w internecie. Czy im się powiedzie ? W sieci mamy wiele b. dobrych stron poświęconych grozie. Ale życzymy powodzenia i trzymamy kciuki. Więcej na ten temat już wkrótce.

Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga