sobota, 8 marca 2014

Naznaczony II czyli wąż zjada swój ogon

Spodziewałem się o wiele więcej po tym filmie. Naznaczony bardzo mi się podobał. Druga część (Insidious: Chapter 2; USA 2013)  powiela pomysły pierwszej. 

Znowu mamy duży dom, znowu mamy tę samą rodzinę i znowu ktoś ją niepokoi. Znowu pojawia się kobieta w czerni, od początku zastanawiamy się w kogo wcieliło się zło. Oczywiście zastanawiamy się lub nie zastanawiamy się, bo Ci co pamiętają pierwszą część wiedzą to od razu. Ja pamiętałem średnio, ale szybko przypomniałem sobie, a raczej przypomniano mi, że zło może być tylko w jednej osobie. I znowu martwimy się jak przetrwa to rodzina. Boimy się, bo kto nie boi się horrorów, zwłaszcza jak główne role grają dzieci. A, że jest ich tutaj troje to ciary przechodzą trzy razy częściej niż gdyby było jedno 8-).


Film wyreżyserował twórca pierwszej części James Wan (- Stygian, Piła, Saw, Dead Silence, Naznaczony, Obecność). ten sam jest też scenarzysta Leigh Whannell (Piła I - III, Saw, Dead Silence, Naznaczony). Główne role też grają ci sami aktorzy: Patrick Wilson (Naznaczony, Watchmen, Ocaleni, Upiór w operze, Obecność, Pułapka, Prometeusz) oraz Rose Byrne (28 tygodni później, Zapowiedź, X Men: pierwsza klasa, Gwiezdne wojny II, Troja, Idol z piekła rodem). Tylko emocje nie są te same co w pierwszej części... 



Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga