sobota, 27 października 2012

Ostrzegam przed Krwiożerczymi pająkami!

Piątek wieczór, puste mieszkanie, jest ciemno. Na ekranie telewizora coraz więcej coraz większych pająków! Temperatura spada, mój palec niebezpiecznie krąży wokół przycisku stop. Pilot wcelowany jest w telewizor! 

Nagle decyduję się na krok ostateczny. To co mi się zdarza niezmiernie rzadko. Jest 16 minuta filmu Krwiożercze pająki (Camel Spiders USA 2011). Nagle mózg wysyła krótki komunikat - DOOOŚĆ!
Błyskawicznie uruchamiam palec i... robi się ciemno! Dostaję jeszcze jeden komunikat - ostrzeż ludzkość przed filmem Jima Wynorskiego (twórcy m.in. Robotów śmierci, Łowców Śmierci 2, Powrotu potwora z bagien, Nocnego koszmaru, Vampirelli, trzech części  parodii Blair Witch Project - Bare Wench Project, Masakry cheeleaderek, Klątwy Komodo, Domu na lubieżnym wzgórzu, Zjadacza kości, Vampire in Vegas)!


Wczoraj misji nie zdołałem wykonać, ale dzisiaj rano zerwałem się i po porannym rozruchu zawodowym ruszyłem do misji specjalnej! Ostrzegam LUDZKOŚĆ! NIE WŁĄCZAJCIE TEGO FILMU!

Misja wykonana...



Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga