wtorek, 18 października 2016

Rekiny lodołamacze. Kto ogląda film pod takim tytułem sam sobie jest winien

Czasami lubię sobie obejrzeć film (Ice Sharks USA 2016), który można już po tytule uznać za porażkę światowej filmografii. I rzeczywiście nie zawiodłem się - film można zaliczyć do najgorszych tytułów jakie widziałem. 

Swoją drogą ciekawe skąd taka moda na filmy o rekinach? No bo chyba przecież nie ze względu na Szczęki sprzed ponad około 40 lat. Film opowiada o rekinach, które atakują arktyczną stacje badawczą. Naukowcy muszą walczyć o przetrwanie. Hmm.

Nawet jestem dumny, że tak udało mi się streścić ten film 8-)

Film wyreżyserował i scenariusz napisał Emile Edwin Smith (Flight World War 2, Mega Shark vs. Mecha Shark, Age of Ice, The Grove).


Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga