czwartek, 1 grudnia 2022

Czy owady mogą zniszczyć ludzkość?! Odpowiedź w książce Maxime Chattama

Jakoś przegapiłem książkę Maxime Chattama "In(Sekt)a" ("Un(e)secte"), która wyszła nakładem Sonia Draga w 2021 roku. Kiedyś czytałem wszystkie kolejne książki tego autora wychodzące w Polsce, później jakoś odpuściłem, ale teraz znowu staram się być na bieżąco.  

Muszę przyznać, że czytałem o wiele lepsze książki tego pisarza, ta jakoś ni podpasowała mi samą tematyką. Mordujące insekty to jakoś nie do końca moja bajka. A jeszcze bardziej szalony właściciel międzynarodowego koncernu, który próbuje za pomocą owadów doprowadzić do końca świata, a raczej końca ludzkości.

Ma jednak pecha bo na jego drodze stają: prywatna detektyw Kat Kordell i policjant-gej Atticus Gore, którzy wpadają na trop spisku i nie boją się przeciwstawić. Tymczasem dochodzi do kolejnych morderstw, a ofiary są objadane do kości przez różnego rodzaju insekty. 

Mimo, że nie do końca przypadł mi do gustu, to muszę jednak przyznać, że jest dobrze napisany i wciąga. Poniżej pewnego poziomu Maxime Chattam nie schodzi... 

moja ocena: 6/10

 



Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga