sobota, 8 maja 2010

Puls 2. Dla kogo i po co?

Puls 2 (Pulse: Afterlife) to jeden z tych horrorów, które zostały zrobione nie wiadomo dla kogo i po co.

Spędziłem prawie 90 min. zastanawiając się po co to oglądam. Nawet nie to, że ten film (nakręcony w 2008 roku)to jakiś straszny dramat. Po prostu nic mnie w nim nie zaciekawiło. Opis dystrybutora to jakaś zupełna abstrakcja. Nie wiem czy oglądałem ten sam film, o którym oni pisali. Fabuła niby nie była zła. Ziemię ogarnia zaraza - ojciec (Jambie Bramber znany m.in. z Tatuażu diabła) próbuje ocalić córkę (Karley Scott Collins znana m.in. z filmu Śmierć się śmieje), którą ściga jej zarażona matka. Nawet czasami jest klimatycznie. No nie wiem. Może po prostu w czwartek wieczorem miałem zbyt duże wymagania. Obejrzyjcie sami i dajcie znać co sądzicie o tym filmie...

Reżyserem filmu jest Joel Soisson, twórca filmów takich jak: Maniakalny glina 3, dwóch części Armii Boga: Zapomnienia i Buntu oraz trzeciej części Pulsu. Soisson napisał też scenariusze do Draculi 2000, Draculi II i III.



Zobaczcie też zwiastun trzeciej części Pulsu:


1 komentarz:

Anna Plich (Buffy1977) pisze...

Pinio, masz absolutną rację. Ja też przez cały seans nieźle się wynudziłam - tutaj nie ma nic godnego uwagi. Jedynka była nawet spoko, więc przede wszystkim dlatego sięgnęłam po sequel, ale po tym, co zobaczyłam nie mam zamiaru oglądać trójki. Strata czasu i tyle. Pozdrawiam:)

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga