wtorek, 17 stycznia 2012

Kanibale patrzą ze wzgórz po raz drugi!

Pierwszą część nowej wersji Wzgórz (oryginał pochodzi z 1977 i wyreżyserował go Wes Craven), które mają oczy obejrzałem w kinie i zrobiły na mnie spore wrażenie, ale kontynuacja (The Hills Heave Eyes 2 USA 2007) w domu wcale nie była gorsza.

Oczywiście, co podkreślam, trzeba mieć świadomość z jakim filmem przychodzi nam się zmierzyć. To klasa D, E lub nawet F. I w takiej sytuacji jest potrzebna duża wyrozumiałość dla twórców. Ja taką miałem i na domowym seansie dobrze się bawiłem. Od samego początku robiłem zakłady, który z młodych żołnierzy z Gwardii Narodowej zginie pierwszy i jakiego rodzaju czeka go śmierć. No i oczywiście kto przeżyje, bo wiadomo, że trup będzie się ścielił gęsto. I rzeczywiście zmutowani kanibale z jaskiń zabijali po kolei, krew bryzgała, flaki latały we wszystkie strony. Jednym zdaniem: ubaw po pachy!

Film wyreżyserował Martin Weisz, który ma na koncie tylko Kanibala z Rotenburga (opowieści o kanibalu, który swojej ofiary szukał zamieszczając ogłoszenia w internecie). Ale już w scenarzyście miał prawdziwe wsparcie - samego mistrza Wesa Cravena i jego syna Jonathana. Wymienić wszystkich filmów klasyka horrorów się nie da, wymienię tylko wszystkie Krzyki, pierwsze Wzgórza, Ostatni dom po lewej, Miłość na śmierć i życie, Shocker, Wąż i tęcza, Nocne wizje, W mroku pod schodami, Przeklętą i Koszmar z ulicy Wiązów.
W filmie występują m.in.:
Jessica Stroup (Bal Maturalny, Krwiożercze wampiry, Pozostawiona w ciemności)
Daniella Alonso (Droga bez powrotu 2, Re-Kill, The Collector, Piekielne sąsiedztwo)
Ben Crowley (Downstream, Miasto demonów)
Michael Bailey Smith (Wzgórza mają oczy, Blood shot, Chain Letter, Faceci w czerni 2,  Mój przyjaciel Marsjanin, Monster Man, Koszmar z ulicy Wiązów 5, Cyborg 3)
David Reynolds (Zombie Drugs, Anneliese: The Exorcist Tapes, The Unfortunate, The Darkroom, Special Dead, Night of the dead: Leben Tod, Dom 1000 Trupów)
Derek Mears (Piątek 13, Predators, Przeklęta, Faceci w czerni 2, D-War: wojna smoków)

Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga