niedziela, 24 kwietnia 2022

Kultowe komiksy: Blacksad. Pośród cieni. Tom 1

Czytanie Blacksada zacząłem od trzeciego tomu, który niezbyt mi się spodobał i zarzekałem się nawet, że nie będę kontynuował lektury tego komiksu. Ale ku swojemu zdumieniu zauważyłem, że mam w domu także pierwszą i drugą część więc się przemogłem i sięgnąłem po tom 1 - Blacksad. Pośród cienie (Blacksad vol. 1 -Un lugar entre las sombras Egmont Polska 2017) autorstwa Juana Diaza Canalesa i Juanjo Guarnido

Tym razem bardziej mi się podobało, ale ponownie nie powaliło na kolana. Zwykle komiksy, które poleca mi mój kumpel Tomek, są bardzo dobre. Więc tutaj lekkie rozczarowanie.

Fabuły nie będę Wam opisywał, bo w każdym tomie główny bohater, koci detektyw Blacksad rozwiązuje jakąś zagadkę kryminalną, zwykle w jakiś sposób z nim powiązaną. 

Ten czarny kryminał osadzony jest w realiach Ameryki pierwszej połowy XX wieku. Jest mroczny, dobrze narysowany z niezłą fabułą. Zebrał liczne nagrody na festiwalach komiksów w Europie i USA

Moja ocena: 5/10


Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga