piątek, 27 września 2013

Straszny film po raz piąty!

Nie wiem dlaczego, ale mam słabość do cyklu Strasznych filmów (Scary Movie). Co oczywiście nie powoduje, że nie widzę, że oprócz pierwszej części pozostałe to straszny szrot.

W piątej części wyreżyserowanej przez Malcolma D. Lee scenariusz napisali David Zucker (Straszny film 3, Straszny film 4) i Pat Proft (Straszny film 3, Straszny film 4). I nie wymyślili nic nowego. Najbardziej utkwił mi w pamięci banan wypełniony kupom. Masakra. Tym razem twórcy czerpią z głównie Paranormal Activity, Czarnego Łabędzia i Genezy planety małp.
Niesamowite, że udało się im namówić do współpracy i epizodycznych ról znowu Charliego Sheena (Widmo, Predator: The Concert, Spotkanie, Straszny film 3, Straszny film 4), który uprawia w tym filmie seks z Lindsay Lohan (Wiem kto mnie zabił). Po za tym szereg małych gwiazdeczek.

Polecam tylko maniakom tego cyklu!

  

2 komentarze:

spokowap pisze...

Ja potrzebowałem aż trzech podejść do tego filmu, o czym zresztą wspomniałem w naszej recenzji. Humor lata nisko nad ziemią, ale kilka razy zdarzyło mi się parsknąć :p

pinio pisze...

Na 90 min. zawsze się chociaż raz uśmiechniesz 8-)

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga