piątek, 26 lutego 2016

Z Archiwum X sezon 10: wrócili by znowu odejść (na zawsze?)

Długo się nie nacieszyliśmy 10 sezonem Z archiwum X. Ledwo pod koniec stycznia się rozpoczął by w tym tygodniu się skończyć...

Tak, tak - twórcy przygotowali zaledwie sześć odcinków by sprawdzić czy będzie jeszcze zainteresowanie tym serialem. I było! Sam z zapartym tchem siadałem co tydzień przed telewizją FOX Polska i mimo reklam z zapartym tchem patrzyłem na przygody Foxa Muldera (David Duchovny) i Dany Scully (Gillian Anderson).
Raz było lepiej, raz gorzej, ale było! Przecież to serial mojej młodości. Mam na płytach dvd wszystkie 9 sezonów razem z książeczkami!



O fabule nie będę Wam pisał. Na pewno nie przekona ona nieprzekonanych, a przekonanych nie trzeba przecież przekonywać. Na pewno w tym czasie co ja i Oni siedzieli przed telewizorem.

Mieliśmy okazję oglądać nie tylko Muldera i Scully, ale także: Skinera (Mitch Pileggi), Palacza (William B. Davis) i nowego bohatera -  fanatyk teorii spiskowej Tada O'Malley'a (Joel McHale)!

A na koniec pojawiają się nowi agenci, z którymi wiążę nadzieję na przyszłość: Miller (Robbie Amell) i Einstein (Lauren Ambrose). Pierwszego możecie znać z serii o Scooby-Doo i American Pie: Bractwo Beta, a Ją m.in. z serialu Sześć stóp pod ziemią.

A twórcą serialu znowu był Chris Carter. Czy wróci w tym lub przyszłym roku z kontynuacją? Mam nadzieję, na razie uraczył nas na koniec taką sceną:


Zobaczcie jeszcze zwiastun!



Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga