poniedziałek, 10 lutego 2020

Układ czyli czeski Pakt

Po obejrzeniu drugiego sezonu Paktu (czytaj recenzję) postanowiłem obejrzeć oryginalną norweską wersję tego serialu. Niestety nie znalazłem, ale odkryłem na HBOGO czeski format. Na początku trudno się było przyzwyczaić do czeskiego języka, ale szybko wsiąknąłem i z przyjemnością obejrzałem. 


Ponieważ pierwszy sezon Paktu oglądałem w 2016 (czytaj recenzję), to nie pamiętałem już szczegółów i emocji w oglądaniu czeskiej wersji (Mamon Czechy 2016) nie zabrakło. Fabuła bardzo podobna, różni się szczegółami od polskiej produkcji. Czeski dziennikarz Petr Vlacek (Matěj Hádek - Las umarłych) próbuje rozwikłać tajemnicę śmierci swojego brata i jego współpracowników. Nie wiadomo jak głęboko może sięgać spisek i dlaczego bogaci ludzie tak bardzo się boją, że popełniają samobójstwa.

Emocji nie brakuje. Dobra muzyka, dobre zdjęcia, nieźli aktorzy. Więc polecam wszystkim, którym się Pakt podobał. Reżyserem serialu jest Vladimír Michálek (Zabić Sekala).


Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga