sobota, 25 marca 2023

Nudne horrory: Noc Pod Orłem

No niestety. Dawno nie widziałem żadnego horroru i wybrałem nie najlepiej. Noc Pod Orłem (Night at the Eagle Inn USA 2021) jest nudna, nie wciąga, nie straszy... Generalnie nie robi nic. Nie warto po nią sięgać...

Film Erika Bloomquista opowiada o rodzeństwie, które przyjeżdża do hotelu, w którym znaleziono ciała ich rodziców, aby wyjaśnić ich śmierć. Mimo, że na parkingu nie ma żadnego samochodu, portier twierdzi, że niemal wszystkie pokoje są zajęte, a wolny pozostał tylko jeden... Od początku w hotelu dzieją się dziwne rzeczy, szybko okazuje się, że rodzeństwo musi walczyć o przetrwanie...

Pomysł na film nie był całkiem zły, ale wykonanie już fatalne. Twórcom "Nocy Pod Orłem" nie udało się stworzyć żadnego klimatu. Wieje nudą cały czas... Bohaterowie nie budzą sympatii, nie chce się im nawet kibicować. Aż się sam sobie dziwię, że dooglądałem do końca. No tak, ale jedyny plus tego filmu to czas trwania - zaledwie 70 minut. Ale i tak odradzam Wam oglądanie tego filmu... 

Moja ocena: 3/10




Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga