czwartek, 23 grudnia 2021

Splat! Film Fest 2021: Słodka Mario, gdzie się podziałaś?

Tym razem, jak już pewnie zauważyliście, na tegorocznym Splat Film Fest oglądałem więcej filmów krótkometrażowych niż długometrażowych. Wynikało to między innymi z tego, że tych pierwszych było więcej, a dodatkowo na obejrzenie filmu miało się określony czas (czas trwania filmu plus godzina), co bardzo mi się nie spodobało, bo nie lubię być niewolnikiem ekranu. Chce oglądać wtedy kiedy mam ochotę i przerywać wtedy kiedy mam ochotę i na ile mam ochotę. 

Uff, to tyle na ten temat. Kolejną krótkometrażówką, która nie zrobiła na mnie szczególnego wrażenia był film: Słodka Mario, gdzie się podziałaś? (Sweet Mary Where Did You Go? Australia 2021).

Na brzegu  morza (w Australii?) zostaje uwięziony w 1803 roku zbiegły skazaniec. Szuka pomocy i woła Maryję. W pewnym momencie pojawiają się tajemnicze postacie ubrane na biało, wyglądające jak zakonnice. Zaczynają torturować skazańca... 

Dziwaczna produkcja w reżyserii i ze scenariuszem Michaela Kratochvila, którego sensu trzeba się domyślać. Niby robi wrażenie, ale przez większość czasu przynudza. Trwa 16 minut, a czas ciągnie się w nieskończoność. Z czystym sumieniem tego filmu bym nie polecał...

 



Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga