piątek, 21 października 2022

Polskie filmy sprzed lat: Zad wielkiego wieloryba

Ten film utkwił mi w pamięci, ponieważ pojawiają się w nim ludzie z punkowej ekipy Post Regiment z Warszawy. Po wielu latach postanowiłem sobie przypomnieć "Zad wielkiego wieloryba" (Polska 1990), film o tytule takim, że moja znajoma uznała, że ją wkręcam twierdząc, że oglądam taką produkcję. 

Szczerze mówiąc nie do końca wiem o co w tym filmie chodzi i po co powstał. Takie pytanie pewnie trzeba byłoby zadać reżyserowi Mariuszowi Trelińskiemu (), który scenariusz napisał z Januszem Wróblewskim.

Ale przyznaję - może też nie oglądałem zbyt uważnie. Mnie chodziło przede wszystkim żeby przypomnieć sobie Regimentów. 

Sam film opowiada o środowisku artystycznym młodych narkomanów, ludzi skazanych na porażkę, którzy mają swoje poważne problemy...

W filmie możecie zobaczyć między innymi: Zbigniewa Zamachowskiego, Wojciecha Malajkata i Romana Wilhelmiego.  

Moja ocena: 5/10


 

Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga