poniedziałek, 25 lipca 2016

Serial Kwarantanna intryguje, ale nie powala

Zacząłem oglądać serial Kwarantanna (Containment USA 2016) bo (naiwnie) myślałem, że to rozszerzenie filmu Kwarantanna czyli amerykańskiej wersji świetnego hiszpańskiego horroru [REC]. Niestety to sensacyjna produkcja o ogarniętej śmiertelnym wirusem części amerykańskiego miasta. 

Mam kłopot z recenzowaniem seriali - zawsze istnieje prawdopodobieństwo, że do kiepskiego serialu kogoś nie zniechęciłem, postanowił obejrzeć, a ja mu zdradzam co się będzie działo. A tego bym nie chciał. Nie ma nic gorszego niż zdradzenie co się w filmie zdradzi. Nawet jeżeli nie jest to zbyt ważna scena. Sorry - ja sam chcę dowiedzieć się co się stanie. Stąd często nie oglądam nawet zwiastunów.


Wracając do Kwarantanny. Serial opowiada o amerykańskim mieście, w którym wybucha epidemia. Władze zarządzają kwarantannę części miasta.
Bezpieczeństwem mieszkańców tej części miasta zajmuje się policjant Alex Carnahan (David Gyasi - Interstellar, Mroczny Rycerz powstaje). W zamkniętej strefie jest jego dziewczyna Jana Mayfield (Christina Marie Moses -  Starship: Rising, Starship: Apolaypse, Star Trek: New Voyages) oraz podwładny - Jake Riley (Chris Wood - Pamiętniki wampirów). Akcją walki z wirusem dowodzi doktor Sabine Lommers (Claudia Black -  Pitch Black, Ucieczka w kosmos, Gwiezdne wrota, Gwiezdne wrota: Continuum, Królowa potępionych, Gwiezdne wrota: Arka prawdy, Ucieczka w kosmos i wojna rozjemców).

Trzeba przyznać, że serial wciąga. Od pierwszego odcinka są emocje i zaciekawienie co będzie się działo dalej. I tak przez 13 odcinków. Kiedy po obejrzeniu przedostatniego odcinka dzieliłem się z Żoną swoimi obawami co do tego jak się skończy nie spodziewałem się, że zakończenie będzie zupełnie inne. Nic więc dziwnego, że producenci zrezygnowali z kontynuacji serialu. Swoją drogą sami sobie kończąc w ten sposób Kwarantannę zamknęli sobie drogę do ciągu dalszego!



Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga