sobota, 29 grudnia 2018

Kto przeżyje Konwój?!

Ostatnio, korzystając z okazji, że Showmax mam za darmo, sporo oglądam polskich filmów sensacyjnych. Takie, które przegapiłem, albo nie chciało mi się iść na nie do kina. Żałuję, że Konwoju Macieja Żaka nie widziałem na dużym ekranie.

Doborowa obsad (Robert Więckiewicz, Janusz Gajos, Przemysław Bluszcz, Łukasz Simlat i mniej doświadczony Tomasz Ziętek), świetny scenariusz, wartka akcja i to poczucie beznadziejności, które towarzyszy nam od pewnego momentu. Tak jak już kilka (kilkanaście, kilkadziesiąt?) razy pisałem - zaczynamy się zastanawiać jak to się źle skończy.
W dużym skrócie akcja toczy się przede wszystkim w więźniarce, w której przewożony jest niebezpieczny bandyta.
Załoga, która ma dowieźć go do szpitala psychiatrycznego zostaje dobrana w dziwny sposób. Od początku iskrzy, a akcja nabiera tempa, jak rollercoaster, kiedy okazuje się, że konwojowany więzień został skazany za zabójstwo kilku strażników więziennych...

Naprawdę ogląda się bardzo dobrze - polecam wszystkim!

Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga