środa, 20 grudnia 2023

Cięcie!: Jak nakręcić horror o zombie

Bardzo sympatyczny film trafił kilka tygodni temu do kina. Załapałem się na jeden z ostatnich sensów "Cięcia!" (Coupez! Francja 2022) i nie żałuję. Świetna zabawa. 

Początek rozczarowuje. Mamy ekipę filmową, która kręci niskobudżetowy horror o zombie. Reżyser (Romain Duris) jest nerwusem, który rozczarowany grą jednego z głównych bohaterów (Finnegan Oldfield) wali go w twarz. Chwilę później okazuje się, że w budynku pojawiają się prawdziwe zombiaki... Sytuacja staje się coraz bardziej poważna. Kolejni aktorzy tracą życie. A potem następuje nagły zwrot akcji i...

Co dalej nie zdradzę Wam żeby nie psuć zabawy. Ale zobaczycie - będziecie zadowoleni. Nie wiem, czy Was też tak rozbawi film Michela Hazanaviciusa. Siedziałem na wielkiej sali warszawskiego Iluzjonu, gdzie obecnych było około 10 osób i rechotałem w głos. Trochę mnie zaniepokoiło w pewnym momencie, że śmieję się chyba tylko ja, ale no cóż... Może pozostali widzowie nie mieli poczucia humoru?! 

Film zdobył nagrodę publiczności SplatFilmFest 2022  za najlepszy scenariusz filmu pełnometrażowego.

Moja ocena: 7/10



Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga