niedziela, 24 lipca 2022

Seriale Amazon Prime: Reacher

Ten serial polecił mi ktoś na Twitterze, długo to trwało, ale w końcu udało mi się obejrzeć. Skorzystałem z wyjazdu wakacyjnego i wieczornego robienia "kroków", podczas którego oglądałem wyprodukowany przez Amazon Prime serial "Reacher" (USA 2022). To produkcja bardzo przyjazna do wieczornych ćwiczeń. 

Tytułowy bohater serialu - Jack Reacher (Alan Ritchson - Dark Web: Cicade 3301, Upiory wojny, Wojownicze żółwie ninja, Wojownicze żółwie ninja: wyjście z cienia, Black Mirror, Rzeźnik, Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia), bohater powieści Lee Childa "Poziomy śmierci", były wojskowy śledczy o wielkich mięśniach i świetnych umiejętnościach dedukcji jest podejrzany o zabójstwo w małym miasteczku. Szybko okazuje się, że nie mógł on popełnić tego morderstwa, a zaraz potem, że ofiarą zbrodni padł jego brat, tajny agent.

Reacher musi zmierzyć się z zarzutami oraz korupcją w lokalnej policji. Szybko okazuje się, że ofiarami zabójców padają kolejne osoby, między innymi szef miejscowej policji. Reacherowi wierzy w zapewnienia o niewinności tylko dwóch stróżów prawa, a on sam chce znaleźć zabójców swojego brata. Brzmi banalnie, ale serial został zrobiony bardzo fajnie, ogląda się szybko i bez przykrości. Ale też nie można sobie zbyt wiele obiecywać. 

Reacher jest znany z serii filmów, więc nie jest to nowy bohater, ale jego popularność wykorzystało Amazon Prime do nakręcenia serialu. I zapewne nie skończy się na jednym sezonie (chociaż z tym to nigdy nie wiadomo). 

Moja ocena: 6/10 


 

 

Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga