piątek, 23 marca 2018

Slumber. Kolejny horror o nocnych zmorach

W lutym pisałem Wam o filmie Dead Awake, opowiadającym o nocnej marze atakującej ludzi w czasie snu. Dystrybutorem tego filmu jest Best Film. Podobnie jak filmu Slumber (USA, Wielka Brytania 2017), także opowiadającego o nocnych zmorach. 

Od lutego nic się nie zmieniło, dalej przerażają mnie filmy, których akcja rozgrywa się we śnie.
Nawet miałem pewne opory przed obejrzeniem tego filmu. Zresztą odkąd zamieszkałem w domu samotne oglądanie horrorów stało się większym wyzwaniem.

Slumber opowiada nam o rodzinie, która pod wpływem koszmarów nocnych staje się agresywna. Rodzice i ich dwójka dzieci trafia pod opiekę specjalistki od problemów ze snem. Doktor Alice Arnolds (Maggie Q - Ksiądz, Designated Survivor) skrywa tajemnicę z dzieciństwa, kiedy z koszmarami nocnymi walczył jej brat. Pierwsze sceny filmu zresztą robią wrażenie. Ale nie będę ich Wam opisywał. I później już koszmary senne rodziny Morgan. Brrr. Naprawdę ciary przechodziły po ciele. I najgorsze, jak to w przypadku takich filmów, nie wiesz jak się skończą. Oczywiście są tacy, co wszystko wiedzą od początku do końca. Ale ja akurat do nich nie należę...


Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga