środa, 1 kwietnia 2020

Opowiedz mi bajkę sezon 1

Ostatnio nie mam czasu na oglądanie seriali, zwłaszcza teraz kiedy pracę zdalną łączę z etatem domowego nauczyciela i wieczorem już raczej myślę o spaniu. Ale ponieważ kilka osób mi polecało "Opowiedz mi bajkę" (Tell me a Story USA 2018) postanowiłem obejrzeć pierwszy sezon. 

I nie zawiodłem się. Dostępny na HBO serial liczy 10 odcinków i połyka się je błyskawicznie. Ciekawa, mroczna opowieść kilku wątkowa wciąga i zaskakuje.
Śledzimy opowieść o restauratorze Jordanie Evansie (James Wolk - Watchmen), który podczas napadu na jubilera traci narzeczoną Beth (Spencer Grammer) i szuka jej zabójców, młodej kobiecie (Danielle Campbell - The Orginals) , która po przeprowadzce z ojcem (Sam Jaeger) do babci mieszkającej w Nowym Jorku wdaje się w niefortunny romans z nauczycielem (Billy Magnussen - Tajemnice lasu, Grupa "Wschód", Czarne lustro) oraz rodzeństwie, które wplątuje się przypadkowo w zabójstwo gangstera i staje się celem bezlitosnych zabójców.
Film oparty jest na kilku znanych baśniach: "Czerwonym kapturku", "Trzech świnkach i wilku" oraz "Jasiu i Małgosi". Polecam!




Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga