niedziela, 31 stycznia 2016

Ash powraca! I znowu walczy z Martwym Złem!

Gdyby Asha w historii horroru nie było ktoś musiałby go stworzyć. A jak już by stworzył musiałby dać główną rolę Bruce Campbellowi (Martwe zło, Martwe zło 2, My name is Bruce, Spider Man 1 - 3, Mroki lasu, Kosmiczna apokalipsa, Głos w mózgu, Inwazja, Od zmierzchu do świtu 2, Ucieczka z L.A., Gabinet figur woskowych 2, Człowiek ciemności, Maniakalny glina 1-2, Zmierzch: wampiry w odwrocie, W środku lasu, Armia ciemności).

On jest wprost stworzony do tej roli! On jest Ashem. Niewykluczone, że walka z Martwym Złem jest walką Campbella z prześladującym go złem!

O tym, że serial Ash vs. Evil Dead (USA 2015) powstaje nie wiedziałem, dowiedziałem się od znajomego z Facebooka. I zawładnął mną bez końca. Czekałem na każdy kolejny odcinek!
Cyniczny bohater z dwójką znajomych z pracy - Pablo (Ray SantiagoSuburban Gothic, Wyścig z czasem) i Kelly (Dana DeLorenzo). Razem ruszają do opuszczonej chaty w lesie, gdzie zło wydostało się (w 1981) na wolność. Będzie im pomagać (a może przeszkadzać) Amanda (Jill Marie Jones), a na drodze staje im m.in. Ruby (Lucy Lawless - m.in. seriale Xena i Salem, The Darkroom, Boogeyman, Atak szarańczy, Krwiożercze wampiry, SpiderMan i SpiderMan 2).

Oczywiście twórca tego serialu mógł być tylko jeden - Sam Raimi (Spiderman 1-3, Wrota do piekieł, Dotyk przeznaczenia, Człowiek ciemności, Martwe zło 1, Martwe zło 2, Fala zbrodni, W środku lasu, Armia Ciemności), ale wspomagają go m.in. Michael J. Basset (Dolina cieni, Salomon Kane: pogromca zła, Silent Hill 2 ), David Frazee, Michael Hurst (The Darkroom, Room 6 i Dyniogłowy 4), Tony Tilse i Rick Jacobson.

Oczywiście to rozrywka dla maniaków tej serii i tego bohatera, znawców wszystkich części, którzy z łatwością odczytają kto jest kto, czemu i co zrobił Ash i dlaczego jest taki a nie inny. Do tego masa krwi, martwych, gadających ludzi, odrąbywanych lub raczej odcinanych członków. Czyli wszystko co Ashomaniacy uwielbiają.

Do tej pory powstał jeden sezon, na który składa się 10 odcinków. Czy powstaną kolejne? Nie mam wątpliwości 8-)

p/s z ostatniej chwili - doczytałem, że drugi sezon ruszy w tym roku 8-)

Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga