wtorek, 19 grudnia 2017

Skąd się wziął Iron Man?

Tak jak już pisałem chyba wielokrotnie, polubiłem, baaa, nawet bardzo polubiłem filmy powstające na podstawie komiksów. Pomaga mi w tym Netflix, który serwuje nam sporo takich produkcji - zarówno swoich jaki innych wytwórni. 

Tak więc nadrabiam filmy, na które nie mam czasu w domu, a chciałbym obejrzeć jeżdżąc komunikacją miejską. Może nie pozwala to za bardzo się wczuć w klimat filmu, ale powiedzmy sobie też szczerze, że w przypadku Iron Mana (USA 2008) nie do końca jest to potrzebne.


Twórcy filmu opowiadają nam skąd się właściwie wziął Iron Man (w tej roli i w roli Tony Starka - Robert Downey Jr. - Gothika, Kapitan Ameryka: wojna bohaterów, Przez ciemne zwierciadło, Incerdible Hulk, Avengers, Iron Man 2, Iron Man 3, Spider-Man: homecoming, Avengers: wojna bez granic). Dlaczego miliarder Tony Stark zrezygnował z produkcji broni i postanowił działać na rzecz pokoju na świecie (jak banalnie by to nie brzmiało). Poznajemy jego pierwszego wroga i jednocześnie przyjaciela -  Obadiahana Stane, który przemienia się w Iron Mongera (Jeff Bridges - Tron: dziedzictwo, Dawca pamięci, Siódmy syn, Gwiezdny przybysz, TRON, King Kong,. Poznajemy też przyjaciół, kochanki oraz poczucie humoru Starka. Naprawdę ogląda się świetnie. Polecam tym, którzy chcą obejrzeć w domu na jeden raz jak i tym, którzy chcą oglądać w podróżach (nawet tych krótkich do pracy!) .

Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga