sobota, 15 marca 2008

Nudny Apartament

Na cykl hiszpańskich horrorów „6 filmów, które nie dadzą ci zasnąć” szykowałem się od dawna. Zacząłem od „Apartamentu” (tu zwiastun) i się rozczarowałem.

Może dlatego, że bardziej oczekiwałem horroru klimatycznego niż rzeźnika. Zwłaszcza, że wcześniej widziałem dwa dobre filmy tego reżyera "Ciemność" i "Bezimiennych" . A ten film to coś pomiędzy jednym a drugim. Małżeństwo (kobieta w ciąży) szuka nowego mieszkania. Jedzie obejrzeć apartament na obrzeżach miasta. Mieszkanie (w koszmarnym budynku) jest ładne, ale okazuje się, że właścicielką kamienicy jest chora psychicznie kobieta, która więzi ludzi. Nasza bohaterka – Clara, po tym jak psychopatka atakuje jej męża postanawia uwolnić uwięzionych i wydostać się z budynku …Dobrze, że pomysłów starczyło twórcom na nieco ponad godzinę … Wbrew intencjom pomysłodawców cyklu zasnąłem bardzo dobrze ...

2/5 Kostuch

Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga

Wystąpił błąd w tym gadżecie.