sobota, 15 marca 2008

Nudny Apartament

Na cykl hiszpańskich horrorów "6 filmów, które nie dadzą ci zasnąć” ("Películas para no dormir") szykowałem się od dawna. Zacząłem od "Apartamentu” i się rozczarowałem.

Może, dlatego, że bardziej oczekiwałem horroru klimatycznego niż rzeźnika. Zwłaszcza, że wcześniej widziałem dwa dobre filmy tego reżysera "Ciemność" i "Bezimiennych". A ten film to coś pomiędzy jednym a drugim. Małżeństwo (kobieta w ciąży) szuka nowego mieszkania. Jedzie obejrzeć apartament na obrzeżach miasta. Mieszkanie (w koszmarnym budynku) jest ładne, ale okazuje się, że właścicielką kamienicy jest chora psychicznie kobieta, która więzi ludzi.
Nasza bohaterka – Clara, po tym jak psychopatka atakuje jej męża postanawia uwolnić uwięzionych i wydostać się z budynku… Dobrze, że pomysłów starczyło twórcom na nieco ponad godzinę… Wbrew intencjom pomysłodawców cyklu zasnąłem bardzo dobrze ...

2/5 Kostuch

„To Let” Hiszpania 2006
73 minuty
Reżyseria: Jaume Balaguero
Scenariusz: Jaume Balaguero, Alberto Marini
Obsada: Macarena Gomez, Nuria Gonzales, Adria Collado


 


Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga