czwartek, 29 sierpnia 2024

Apokawixa: Apokalipsa po polsku

Nie wiedziałem, że oprócz filmu Apokawixa powstał też czteroodcinkowy serial (Polska 2022). Szukałem czegoś do oglądania podczas ćwiczeń na orbitreku i odkryłem tę produkcję. Po obejrzeniu już nie byłem tak entuzjastycznie nastawiony jak po premierze filmu (czytaj tutaj). 

Oczywiście serial niewiele się różni od filmu, odcinki trwają ok. 30 minut więc całość serialu jest niewiele dłuższa. Ot dochodzi trochę scen, kompletnie nic nie znaczących dla całości. Ale ogląda się z przyjemnością. Tak jak już pisałem wielokrotnie - bardzo lubię polskie produkcje, nawet teraz oglądam kilka równocześnie, a już krajowy serial o zombie. No cóż - pozycja obowiązkowa.

Poczytajcie co sądzę o Apokawixie tutaj. Serial znajdziecie na Max czyli dawnym HBO



Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga