środa, 15 kwietnia 2020

Negocjator. Film sensacyjny, który można oglądać wiele razy!

Może w tytule przesadziłem. Przynajmniej ja mogę wiele razy Negocjatora (The Negotiator USA, Niemcy 1998) obejrzeć. A widziałem już zapewne z kilkadziesiąt razy. To jeden z moich ulubionych filmów sensacyjnych. 

Film wyreżyserował F. Gary Gray (Men in Black: International), a scenariusz napisali: Kevin Fox i James DeMonaco (Noc oczyszczenia: czas wyboru, Noc oczyszczenia, Noc oczyszczenia: anarchia, Pierwsza noc oczyszczenia, Atak na Posterunek, Negocjator, Zew krwi).
Do głównych ról zatrudnili: Samuela L. Jacksona (Kapitan Marvel, Glass, Piekielna głębia, Avengers, 1408, Jumper, Kapitan Marvel, Egzorcysta III, Park Jurajski, Kula, Błękitna głębia, Niezniszczalny, Gwiezdne wojny I-III, Węże w samolocie, Komórka, Spirit - Duch Miasta, Iron Man, Iron Man 2Kapitan Ameryka: pierwsze starcie, Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz, Thor, Arena, The Blob, Komórka, Avengers: czas Ultrona, Avengers: wojna bez granic, Avengers: koniec gry, Robocop, Tarzan: Legenda, Kong: Wyspa Czaszki, Spider-Man: Daleko od domu), jako policyjnego negocjatora niesłusznie oskarżonego o zabójstwo kolegi, który bierze zakładników w biurze policji aby udowodnić swoją niewinność oraz Kevina Spacey'ego (Superman: Powrót, Epidemia, Siedem), który także gra policyjnego negocjatora mającego doprowadzić do uwolnienia zakładników.

Takie filmy sensacyjne właśnie najbardziej lubię, spektakularne, dobrze zrobione, ze świetnymi aktorami, z ciekawym pomysłem na akcję. Są emocje, jest dreszczyk, kibicowanie tym dobrym i nadzieja, że ci źli poniosą konsekwencje. Dodatkowo film świetnie nakręcony, spektakularne sceny, kulisy pracy policyjnego negocjatora, dobra muzyka. Co jeszcze miałbym napisać? Po prostu zobaczcie sami. Film jest z 1998 roku, ale często jest pokazywany w telewizji. Ja ostatnio oglądałem Negocjatora na Paramount Channel.


Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga