środa, 3 maja 2023

Nowy horror na Netflix: Zjawiska

Niestety hiszpański horror Zjawiska (Fenómenas Hiszpania 2023) jest nudnawy. Mocno nudnawy. I co gorsza kojarzy mi się z polskim serialem na Netflix - Gang zielonej rękawiczki. Ale, muszę przyznać, ze dwa - trzy razy się nawet przestraszyłem.

Film oparty jest na faktach i opowiada o jednej z interwencji grupy Hepta, zajmującej się dochodzeniami paranormalnymi. Jej lider - ojciec Giron (Emilio Gutiérrez Caba) zostaje ciężko ranny podczas oględzin rzekomo nawiedzonego antykwariatu. Pozostałe członkinie klubu - Sagrario (Belén Rueda), Paz (Gracia Olayo), Gloria (Toni Acosta) postanowiły same wyjaśnić sprawę.

Czy rzeczywiście antykwariat jest nawiedzony? Tego już dowiecie się, jeżeli zdecydujecie się na obejrzenie filmu Carlosa Theróna. Szczerze mówiąc, ja sam wybrałem hiszpańską produkcję, bo uczę się akurat tego języka i staram się oglądać jak najwięcej takich obrazów. Ale Wam nie polecam. Zwłaszcza, że po tygodniu pewnie nic już z tego filmu nie będziecie pamiętać...

moja ocena: 5/10

 



Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga