środa, 18 lutego 2009

Oszukać przeznaczenie 3

To niewątpliwie najsłabsza część cyklu. Jej twórcom zabrakło pomysłu na kontynuowanie jakże udanych dwóch pierwszych części.

Zawiązanie akcji było całkiem niezłe. Tym razem akcja rozpoczyna się na rollercoasterze. Główna bohaterka - Wendy - ma wizję, że wagoniki pędzące z szaloną prędkością wypadają z torów a jej przyjaciele i ona sama giną. Z ruszającej kolejki wysiada kilka osób. I znowu zaczyna na nich polować Śmierć. No i właśnie tu jest problem. Nie ma nic, co by nas po dwóch pierwszych, świetnych częściach (o drugiej pisałem tutaj) zaskoczyło. Ot czasami przejdzie dreszczyk. Dziwne to, bo reżyserem filmu jest twórca pierwszej części James Wong. Inna sprawa, że sceny z rollercoastera uświadomiły mi, że nigdy w życiu bym nie wsiadł do wagonika. Co prawda kiedyś w Budapeszcie jechałem taką kolejka, a raczej marną namiastką tych amerykańskich! Jazda w pierwszym wagoniku dała niezapomniane wrażenie. Byłem pewien, że za chwilę wypadnę i skończę swój żywot. No, ale na szczęście się udało 8-)

Tymczasem w sierpniu do kin wejdzie czwarta część Oszukać przeznaczenie. Miejmy nadzieję, że tym razem będzie lepiej.

Moja ocena: 5/10

Final Destination 3 USA 2006
89 min.
scenariusz: Glen Morgan, James Wong
reżyseria: James Wong
obsada: Mary Elisabeth Winstead, Ryan Merriman, Kris Lemche, Alex Johnson, Sam Easton, Jesse Moss



Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga