wtorek, 6 stycznia 2009

Przyjaciel - byleby nie za wielu takich!

Przyjaciel to ostatni z filmów z cyklu "6 filmów, które nie dadzą ci zasnąć", jaki obejrzałem. Spokojnie mogłem spędzić jednak czas inaczej: poczytać, zagrać w coś czy przespać się...

Film opowiada o młodej dziewczynce, którą wychowuje tylko matka. Estrella jest miłośniczką horrorów! Ogląda je i czyta. Nie ma przyjaciół, więc wymyśla ich sobie... Pewnego dnia wśród nich znajduje się wampir. Estrella zaprasza go do domu... Czyżby nie wiedziała, że wampirów się do domu nie zaprasza? A może to nie wampir a zmarły rzekomo ojciec? 

Teraz jak napisałem ten opis to nawet wydaje mi się, że mógłby to być ciekawy film. Ale nie jest. Nudny, niestraszny, nawet nie zabawny. Nie ma też pozytywnych bohaterów: matka dziewczynki uprawia seks w podziemnym parkingu ze strażnikiem, a nauczyciel wynajmuje przy drodze prostytutkę...

Películas para no dormir: Adivina quién soy Hiszpania 2006
73 min.
reżyseria: Enrique Urbizu
scenariusz: Jorge Arenillas, Enrique Urbizu
obsada: Goya Toledo, Nerea Inchausti, Josep Maria Pou, Aitor Mazo, Eduardo Farelo, Mark Ullod


 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Seks w podziemnym parkingu wydaje się być ciekawym wątkiem. A w ogóle opis tego filmu zachęca mnie do zobaczenia tego obrazu.

pinio pisze...

dostępny w supermarketach za niecałe 10 zł. 8-)

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga