wtorek, 29 listopada 2016

Tropiciele mogił czyli nie warto zrażać się tytułem

Wiem, że czytelników mojego bloga to zdziwi, ale zwracam czasami uwagę na tytuły i zniechęcam się do oglądania jakiegoś filmu. Tak właśnie było z Tropicielami Mogił (Grave Encounters Kanada 2011). 

Co widziałem w programie telewizyjnym ten film (oraz jego kontynuację) to myślałem "tylko nie to". Ale pewnego dnia się zdecydowałem i muszę przyznać, że byłem bardzo mile rozczarowany. Naprawdę dobry film, dobry pomysł, dobry klimat, baaa - muszę przyznać, że nawet trochę się bałem. No ale jak ma mi się nie podobać film, który oglądamy z perspektywy kamer. Od razu przypominają się: Blair Witch Project, [rec]. Paranormal Activity czy Project Monster. Naprawdę świetne filmy. I ten film też jest świetny. Musicie go koniecznie zobaczyć!

Tropiciele Mogił to nazwa programu reality show, którego bohaterowie spędzają noce w nawiedzonych miejscach. Tym razem wybierają się do zamkniętego zakładu psychiatrycznego w Collingwood. Szybko dowiadujemy się, że do tej pory naciągali swoje tematy i tak zamierzają zrobić tym razem. Dozorca zamyka ich na kłódkę na noc, a drzwi ma otworzyć rano. Jednak rano nie nadchodzi, a szybko okazuje się, że pogłoski o nawiedzeniu tego domu nie są tylko plotkami...

Film wyreżyserowało i scenariusz sygnują "The Vicious Brothers (Extraterrestrial). W głównych rolach zagrali: Sean Rogerson (Tropiciele Mogił 2, Underworld: Evolution, Extraterrestrial, Wypsa Harpera) jako prowadzący program Lance Preston oraz jego ekipa: Matt White (Juan Riedinger - Dzień, w którym zatrzymała się ziemia, Zabójcze ciało, Obcy kontra Predator 2, Kosmiczna katastrofa, On a Dark and Stormy Night, Don't Call Me Zombie, Wrota piekieł, Krwawe święta), Sasha Parker (Ashleigh Gryzko), Houston Gray (Mackenzie Gray -  Człowiek ze stali, Warcraft: początek, Droga do piekła, Prześladowca 2, Poe: Last Days of the Raven, Zagadki Sfinksa, Babilon 5: Strażnicy Kosmosu, Hydrosfera) oraz T.C Gibson (Merwin Mondesir - Bones, Godsend, Straceni chłopcy 2).



I jeszcze zapraszam do obejrzenia zwiastuna drugiej części Tropicieli Mogił

  

Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga