wtorek, 5 maja 2015

Z Nation czyli kolejny serial o zombie!

Po obejrzeniu czterech sezonów Walking dead i utknięciu na początku piątego wydawało mi się, że mam na razie dosyć serialów o zombie. Ale, o dziwo, Z Nation i zaciekawił i błyskawicznie obejrzałem pierwszą serię. Co więcej z zaciekawieniem czekam na kolejną!


Na początku myślałem, że to tylko parodia Walking dead. Ale z odcinka na odcinek serial zaczął się rozkręcać i okazało się, że jego twórcy traktują swój film całkiem serio! Co prawda do samego końca nie mogłem się przyzwyczaić się do aktora grającego Obywatela Z (DJ Qualls - Jądro ziemi, Zaklęte piętro), którego kojarzę raczej z przaśnymi komediami dla młodzieży. Ale pozostali bohaterowie dawali radę. Mamy więc ekipę żywych, którzy przeżyli epidemię zombie i wiozą mężczyznę, który ma ocalić świat przed zagładą.
Murphy (Keith Allan - Noc zombie, Inwazja zombie) jako więzień, został poddany eksperymentowi i dostał szczepionkę przeciwko zombie. Jak się okazało mimo wielu ugryzień umarlaków, udało mu się przeżyć.  Ekipa ratunkowa ma go przewieźć z Nowego Jorku do Kalifornii...


Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga