piątek, 22 listopada 2013

Nie daj się nabrać na Alcatraz

Pierwszy raz od kilkunastu miesięcy miałem czas by obejrzeć jakiś serial. Ponieważ skusił mnie opis "Alcatraz" wybrałem opowieść o losach więźniów zaginionych w 1963! 

Niestety nie był to dobry wybór. Pierwszy odcinek serialu opowiadającego o tajemniczym zniknięciu więźniów Alcatraz w 1963 i pojawieniu się ich w czasach współczesnych nawet mnie wciągnął i wydawało mi się, że ciąg dalszy będzie super. Ale każdy odcinek zaczynał być coraz bardziej podobny do poprzednich, a koniec ostatniego (a raczej brak końca) wskazywał, że ciągu dalszego możemy się spodziewać w drugiej serii. A to, jak się okazało, nie powstała...

Reżyserów było dziewięciu, a scenarzystów siedmiu, nie ma więc sensu ich wszystkich wymieniać.
W głównych rolach zobaczymy natomiast: Sarah Jones (Red and Blue Marbles), Jorge Garcia (Tales from the Crapper, Lost, Fringe) i Sam Neill (Świt, Park Jurajski 1-3, Ukryty wymiar, W paszczy szaleństwa, Wspomnienia niewidzialnego człowieka).


Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu

Archiwum bloga